به وقت تهران

وبلاگ شخصی محمد اسعدی

به وقت تهران

وبلاگ شخصی محمد اسعدی

نامه سرگشاده میرحسین موسوی به آقای خاتمی

در پی کناره گیری سید محمد خاتمی از عرصه کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری مهندس میرحسین موسوی پیامی خطاب به رییس جمهور سابق کشورمان ارسال کرد.

به گزارش کلمه متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر عزیز جناب حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی

با سلام پیام دلسوزانه شما را مطالعه کردم و از اظهار لطفی که به این فرزند کوچک مردم و دوست قدیمی خود نموده بودید منفعل شدم. برای سال‌ها به عنوان یک شهروند از این که
ادامه مطلب ...

شعار انتخاباتی میر حسین موسوی اعلم شد

شعار "هر شهروند یک ستاد" و "هر ایرانی یک همراه" به عنوان سیاست اصلی رسانه‌ای و تبلیغاتی ستاد انتخاباتی مهندس میرحسین موسوی معرفی شد.

به گزارش ایسنا، در پی معرفی این شعار، کمیته رسانه و تبلیغات ستاد انتخاباتی مهندس موسوی اعلام کرد راهنمای عمل و منشور همکاری به زودی منتشر و در اختیار عموم علاقمندان قرار خواهد گرفت.

حداقل دستمزد کارگران برای سال آینده 274 هزار 500 تومان تعیین شد

حداقل دستمزد کارگران برای سال آینده 274 هزار 500 تومان تعیین شد

خبرگزاری فارس: در دومین جلسه شورای عالی کار که عصر امروزبه ریاست وزیر کار و نمایندگان کارگران و کارفرمایان برگزار شد حداقل دستمزد 274 هزار و 550 تومان تعیین شد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس براساس مصوبه شورای عالی کار حداقل دستمزد روزانه کارگران 91 هزار و 500 ریال تعیین شد.
براساس این مصوبه حداقل دستمزد در سال آینده با 25 درصد افزایش به 274 هزار و 550 تومان رسید.
براساس این مصوبه سایر سطوح مزدی سال 88 به میزان 5 درصد آخرین مزد ثابت یا مبلغ سال‌جاری به اضافه روزانه 14 هزار و 640 ریال افزایش می‌یابد مشروط برآنکه مزد روزانه هر کارگر از مبلغ 91 هزار و 500 ریال کمتر نشود.
براساس این گزارش، در مورد نرخ پایه سنوات مشمول طرحهای طبقه‌بندی مشاغل مبلغ یاده شده برای گروه یک بوده و برای سایر گروهها براساس جداول اعلام از سوی وزیر کار اعمال خواهد شد. درمورد مبلغ کمک هزینه خانوار نیز مانند سال جاری عمل می‌شود.

مجید مجیدی کارگردان فیلم انتخاباتی میرحسین

مجید مجیدی کارگردان فیلم انتخاباتی میرحسین

یک منبع آگاه در ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی از اعلام آمادگی مجید مجیدی برای کارگردانی فیلم انتخاباتی مهندس موسوی خبر داد.

گفتنی است در دوره های اخیر انتخابات، استفاده از کارگردانان به نام و مشهور، جهت ساخت فیلم های انتخاباتی کاندیداها، تبدیل به یک رویه شده است.

جواد شمقدری، مهدی فخیم زاده، رسول ملاقلی پور، بهروز افخمی و ...، تنها نمونه هایی از کارگردانان به نامی هستند که در انتخابات دور گذشته ریاست جمهوری، به ساخت فیلم های تبلیغاتی کاندیداها روی آوردند.

منبع: پویش حمایت از میرحسین موسوی